مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-15اجتماعي

افتتاح 2 ایستگاه مترو در اقدسیه و مرزداران تهران


مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه اعلام کرد: ایستگاه مترو اقدسیه که آخرین ایستگاه باقی مانده در خط سه مترو تهران بود و همچنین ایستگاه مرزداران در خط 6 رسما مورد بهره برداری قرار گرفت.

علی امام روز شنبه در این باره به ایرنا گفت: خط 6 مترو تهران با 38 کیلومتر طولانی ترین خط مترو تهران است که 4 ایستگاه این خط در منطقه 2 قرار دارد.

وی با بیان اینکه ایستگاه مرزداران در غرب تهران در این خط امروز/شنبه در مراسمی به بهره برداری رسید گفت: ایستگاه شهرک آزمایش نیز در شرف بهره برداری است که در روزهای آینده افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه نیز ادامه داد: بصورت وئدیو کنفرانسی آخرین و بیست و پنجمین ایستگاه خط 3 مترو تهران یعنی ایستگاه اقدسیه امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ایستگاه اقدسیه در بخش شمالی خط 3 مترو تهران که عملیات عمرانی آن از سال 1391 آغاز شده بود که پس از سال ها انتظار افتتاح شد.

امام ادامه داد: این ایستگاه با هشت هزار مترمربع زیربنا، بین 2 ایستگاه نوبنیاد و شهید محلاتی قرار گرفته و با هشت رشته پله برقی و 5 دستگاه آسانسور با طول سکوی ایستگاه 160 متر و عمق آن از سطح زمین 23 متر افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 ایستگاه مترو در اقدسیه و مرزداران تهران

افتتاح 2 ایستگاه مترو در اقدسیه و مرزداران تهران