مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-15سياسي

نقض مقررات اعمالی منع رفت و آمد شبانه استان سمنان تخلف آشکار است


استاندار سمنان با اشاره به رنگبندی جدید استان در زمینه بیماری کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی، گفت: نقض مقررات اعمالی منع رفت و آمد شبانه استان سمنان تخلف آشکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعلام نشده است.

وی با بیان اینکه کماکان محدودیت های هوشمند کرونایی بر اساس رنگ بندی های قبلی در حوزه اصناف، مشاغل، دورکاری و سایر موارد، اعمال می شود، افزود: بر اساس رنگ بندی قبلی، سه شهرستان سرخه، میامی و آرادان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان استان اعم از سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدی شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

تداوم روند واکسیناسیون استاندار سمنان گفت: وضعیت و روند تزریق واکسن به گروه های سنی بر اساس سند ملی واکسیناسیون در سایه ورود به فاز تبلیغات انتخاباتی، تخلف آشکار است، افزود: به هیچ عنوان نباید فراموش کنیم که در کنار برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری آحاد اقشار جامعه، سلامت مردم همواره در اولویت قرار داشته و این مقوله باید تضمین شود و نیاز است تا دستگاه های اجرایی و شهرداری ها نیز به این مهم توجه جدی داشته باشند.

تخلف در یک شهرداری استان سمنان استاندار سمنان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و شهرداری ها موظف هستند تا مانند سایر اقشار جامعه و مردم بلکه بیشتر از آنها، نسب به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته و از هرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض مقررات اعمالی منع رفت و آمد شبانه استان سمنان تخلف آشکار است

نقض مقررات اعمالی منع رفت و آمد شبانه استان سمنان تخلف آشکار است