مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-15حوادث

پایان 40 ساعت جستجوی نفس گیر در آرادان/ 3جوان نجات یافتند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از پایان عملیات 40 ساعت جستجوی نفس گیر در ارتفاعات لزوره آرادان خبر داد و گفت: خوشبختانه سه جوان مفقودی نجات یافتند.

- مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه ساعت 16 و 45 دقیقه 23 اردیبهشت ماه مفقودی سه نفر در منطقه لزوره آرادان به هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: بلافاصله گروه های جستجو و نجات هلال احمر آرادان برای انجام عملیات امداد و نجات به منطقه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه بارش های زیاد و جاری شدن سیل در منطقه متأسفانه امکان دسترسی به این افراد را نمی داد، افزود: روز بعد یعنی جمعه نیز تیم ها برای جستجو و نجات راهی شدند که بازهم موفق به یافتن مفقودان نشده و عملیات امداد بی نتیجه ماند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به شدت سیل اجازه عملیات را به صورت زمینی میسر نبود، ابراز داشت: با درخواست بالگرد امدادی از سازمان امداد و نجات و با اعزام گروه ها از طریق زمینی با دو دستگاه موتورسیکلت امدادی و به صورت هوایی با بالگرد نسبت به جستجو در منطقه مذکور اقدام شد.

محمدخانی بابیان اینکه بالاخره پس از 40 ساعت جستجوی نجات گران هلال احمر طی سه مرحله مفقودان پیداشده و توسط بالگرد به منطقه امن انتقال یافتند، تصریح کرد: هنگام جستجو چهار نفر دیگر نیز که در محاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان 40 ساعت جستجوی نفس گیر در آرادان/ 3جوان نجات یافتند

پایان 40 ساعت جستجوی نفس گیر در آرادان/ 3جوان نجات یافتند