مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-15سياسي

روحانی درگذشت والده امام جمعه تبریز را تسلیت گفت


رییس جمهور در پیامی درگذشت والده حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت والده حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، برای آن مادر پرهیزگار از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است: انا لله و انا الیه راجعون حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید محمدعلی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ضایعه درگذشت والده بزرگوارتان موجب تأثر گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به جناب عالی، خانواده محترم و بخصوص پدر ارجمندتان حضرت آیت الله حاج سید محمدتقی آل هاشم تسلیت می گویم و برای آن مادر پرهیزگار که زندگی پربرکت خود را، وقف تربیت فرزندان انقلابی و متعهد کرد، از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای شما سلامتی و ادامه توفیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی درگذشت والده امام جمعه تبریز را تسلیت گفت

روحانی درگذشت والده امام جمعه تبریز را تسلیت گفت