مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-15اقتصادي

افزایش 20 درصدی اجاره بها در کلان شهرها و زنجان


رییس اتحادیه مشاوران مسکن زنجان گفت: افزایش اجاره بها در سال جاری برای کلان شهرها 20 درصد است که در زنجان نیز همین میزان بوده است.

- ایسنا/زنجان رییس اتحادیه مشاوران مسکن زنجان گفت: افزایش اجاره بها در سال جاری برای کلان شهرها 20 درصد است که در زنجان نیز همین میزان بوده است.

سید ابوالفضل طاهری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش اجاره بها، اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ارسالی در سال جاری، اجاره بها مسکن در تهران 25، در کلان شهرها 20 و در دیگر شهرها 15 درصد می تواند افزایش داشته باشد.

وی با بیان اینکه زنجان جزو شهرهایی است که افزایش اجاره بها 20 درصد بود، افزود: افزایش اجاره بها اغلب به درخواست صاحبخانه اتفاق می افتد و اتحادیه مشاوران مسکن نمی تواند بر آن نظارت و یا دخالتی بکند.

این مسئول ادامه داد: بر اساس بخشنامه صادره، امسال صاحبخانه ها به دلیل کرونا اجازه ندارند، پس از پایان قرارداد مستاجر خود را تغییر دهند مگر این مهم به درخواست مستاجر اتفاق بیفتد.

رییس اتحادیه مشاوران مسکن زنجان خاطرنشان کرد: اینکه گفته می شود در استان زنجان قیمت خانه نسبت به سایر شهرها گران تر است، درست نبوده و قیمت مسکن در زنجان با شهرهایی که جمعیتی برابر با زنجان دارد، متناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی اجاره بها در کلان شهرها و زنجان

افزایش 20 درصدی اجاره بها در کلان شهرها و زنجان