مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-15سياسي

شستا هیچ سرمایه گذاری در اردبیل انجام نداده است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: شرکت سرمایه گذاری شستا وابسته به سازمان تأمین اجتماعی هیچ سرمایه گذاری را در استان اردبیل انجام نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازندارد و تعداد بستری های ما بیش از 350 نفر است و از تجمعات و جلسات بیش از 30 نفر در ادارات باید جلوگیری شود.

وی با قدردانی از تلاش پنج ساله مدیرکل سابق تأمین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: مدیریت سابق این اداره کل با رفتار و برنامه ریزی تعاملی سعی کرده بود تا کارهای سازمان را به پیش ببرد و به نفع ذینفعان حرکت های مثبت و سازنده ای را داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: زمانی که کارها با تعامل به پیش می رود بیشترین منافع نصیب خود سازمان تأمین اجتماعی و مجموعه کارفرمایان و کارگران می شود تا با پرهیز از قوه قهریه زمینه هماهنگی و همکاری بیشتر با سازمان ها، نهادها و مجموعه شهرداری ها رقم بخورد.

ندایی افزود: هر چند وصول درآمد سازمانی تأمین اجتماعی و حفاظت و حراست از آن وظیفه مدیریت سازمان در استان است اما شایسته است با یک حرکت تعاملی کارها به نحوی پیش برود تا کارگاهی یا کارخانه ای تعطیل نشده و مجموعه شهرداری های استان نیز بتوانند در ارائه خدمات به نحو مطلوب در خدمت شهروندان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شستا هیچ سرمایه گذاری در اردبیل انجام نداده است

شستا هیچ سرمایه گذاری در اردبیل انجام نداده است