مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-15اقتصادي

100 میلیون بار مراجعه به تأمین اجتماعی کاهش یافته است


معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: با اجرای طرح ارائه خدمات غیرحضوری در قالب طرح 3070 بیش از 100 میلیون بار مراجعات حضوری به سازمان تأمین اجتماعی کاهش یافته است.

- ، مهرداد غریب ظهر شنبه در مراسم معارفه و تکریم مدیران کل تأمین اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: ما یک پروسه طولانی را در حذف دفترچه کاغذی سازمان تأمین اجتماعی و تمدید اعتبار دفترچه ها شاهد بودیم به گونه ای که با تلاش و سیاست گذاری درست مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی روند کار در این حوزه از سال 99 با شدت و قوت بیشتر استارت خورد.

وی تصریح کرد: بعد از 20 سال طرح موضوع حذف دفترچه درمانی با هدف کاهش هزینه میلیاردی در تهیه و صدور دفترچه های تأمین اجتماعی قرار شد از خردادماه سال گذشته تمدید اعتبار دفترچه ها و از اسفندماه سال 99 صدور دفترچه های جدید در سازمان تأمین اجتماعی از فرآیند ارائه خدمات حذف شود.

معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر تمامی بیمه شدگان به صورت سریع و با ارائه کارت شناسایی ملی می توانند از خدمات درمانی تأمین اجتماعی به صورت بیمارستان ها و درمانگاه های ملکی و یا طرف قرارداد استفاده کنند.

غریب در مورد اجرای طرح 3070 افزود: اجرای این طرح در گام های اول منتقدان زیادی داشت اما تلاش سازمان مرکزی تأمین اجتماعی با همکاری مدیران است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیون بار مراجعه به تأمین اجتماعی کاهش یافته است

100 میلیون بار مراجعه به تأمین اجتماعی کاهش یافته است