مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-15اقتصادي

نماینده مجلس: خواستار کارشناسی و اصلاح قیمت گذاری خودرو هستیم


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد داریم که به لحاظ کارشناسی نباید این نوع قیمت گذاری ها صورت گیرد بلکه باید از سوی دولت یک نظام تامین اجتماعی قوی باشد که بر اساس آن هر شخصی پس از اطلاع از شرایط از جمله پرداخت اقساطی و بهره آن برای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزت الله اکبری تالار پشتی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ظهر بیست و پنجم اردیبهشت ماه سال جاری در نشست با فعالان اقتصادی بخش خصوصی در محل اتاق البرز با اشاره به اینکه برخی بخش نامه های موجود مخل پیشرفت تولید و صنعت هستند، گفت: بروز این موارد 99 درصد مربوط به دولت است بخش نامه ها و پروتکل هایی که دولت ها وضع می کنند، در این دولت حتی بیشتر از قبل دوره های پیشین هم بوده است.

مشکلات صنایع را به صورت میدانی بررسی می کنیم رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: واقعیت این است که برای کمک به صنایع به صورت میدانی خیلی از موارد را از طریق مقامات دولتی میانی در استان ها پیگیری می کنیم.

وی در مورد بحث قیمت گذاری خودروها بیان کرد: اعتقاد داریم که به لحاظ کارشناسی نباید این نوع قیمت گذاری ها صورت گیرد بلکه باید از سوی دولت یک نظام تامین اجتماعی قوی باشد که بر اساس آن هر شخصی پس از اطلاع از شرایط از جمله پرداخت اقساطی و بهره آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: خواستار کارشناسی و اصلاح قیمت گذاری خودرو هستیم

نماینده مجلس: خواستار کارشناسی و اصلاح قیمت گذاری خودرو هستیم