مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-15سياسي

ناظمی اردکانی از داوطلبی در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد


وزیر اسبق تعاون با انتشار بیانیه ای، از داوطلبی در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم انصراف داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد ناظمی اردکانی وزیر اسبق تعاون با انتشار بیانیه ای از نامزدی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انصراف داد.

در بیانیه ناظمی اردکانی امده است؛  بسمه تعالی ملت بزرگ و شریف ایران خداوند بزرگ را شاکر هستم که حیات ما را در عصر انقلاب اسلامی قرار داد.

انقلابی که با محوریت ولایت فقیه و رهبری های الهی امامین انقلاب معادلات استکباری عالم را بر هم زد و باعث شکوفایی و گسترش بی سابقه اسلام در جهان شد.

یکی از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی است که با الغای نظام ستم شاهی باعث مشارکت مردم در عرصه سیاسی و تصمیم گیری در سطوح مختلف اداره کشور گردید.

در همین راستا لازم است به محضرتان عرض کنم که مسیر پر پیچ و خم انتخابات سرنوشت ساز پیش رو، برای جامعه اسلامی مدیران از اواخر سال 98 آغاز شد.

زمانی که به واسطه سوء مدیریت و تفکر غیرانقلابی حاکم، فشار اقتصادی بی سابقه ای بر کشور تحمیل شد و نارضایتی و بی اعتمادی در بین آحاد جامعه شکل گرفت.

در این برهه زمانی، به همت متخصصان و کارشناسان متعهد و مجرب، سنگ بنای مبارکی گذاشته شد و با تلاشی گسترده، تدوین برنامه برای حل مشکلات کشور سرلوحه کار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناظمی اردکانی از داوطلبی در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد

ناظمی اردکانی از داوطلبی در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد