مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-15بين الملل

در 73 سالگی «اشغال فلسطین»؛ آرمانی که قرار نیست به فراموشی سپرده شود


در 73 سالگی تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی (یوم النکبه) بیش از پیش مشخص شده است که آرمان آزادی فلسطین با تمامی دسیسه ها و طرح های متنوع همچنان به قوت خود باقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امروز (شنبه 15 آوریل) همزمان با هفتاد و سومین سالروز تأسیس رژیم صهیونیستی (یوم النکبه) فلسطین اشغالی تحولات بزرگی را شاهد است و کانون توجه منطقه و جهان قرار دارد.

تحولاتی که اهمیت آن کمتر از انتفاضه اول در اواخر سال 1987 نیست.

انتفاضه ای که پس از فاجعه جنگ 1967 امید را در دل فلسطینیان روشن کرد.

به نوشته العربی الجدید ، اگر شرایط کنونی در فلسطین را با سال گذشته مقایسه کنیم، متوجه حجم تحولات و رخدادهایی که در یک سال گذشته به وقوع پیوسته می شویم؛ به طوریکه تمامی تلاش های رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه برای از بین بردن آرمان فلسطین و دور کردن توجهات از آن با امضای توافقنامه های سازش به شکست خورده است.

  با این حال تلاش های برای یهودی سازی بیت المقدس و تغییر کامل ترکیب جمعیتی همچنان ادامه دارد، طرح های شهرک سازی در قدس نمونه کوچکی از اقدامات یهودی سازی اسراییل در نقاط مختلف کرانه باختری است.

رژیم صهیونیستی همزمان چشم خود را به روی شهرک هایی که بدون مجوز این رژیم در مناطق فلسطینی ساخته می شود نیز بسته و از سوی دیگر نه تنها توجهی به تجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 73 سالگی «اشغال فلسطین»؛ آرمانی که قرار نیست به فراموشی سپرده شود

در 73 سالگی «اشغال فلسطین»؛ آرمانی که قرار نیست به فراموشی سپرده شود