مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-15اقتصادي

آخرین رایزنی ها برای ورود یک میلیون دوز واکسن کرونا به جزیره کیش


رایزنی ها برای ورود محموله ای حاوی یک میلیون دوز واکسن کرونا به جزیره کیش آغاز شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، جعفر آهنگران مدیرعامل این سازمان در جلسه ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا  با حضور جمعی از اعضا انجمن کارافرینان و سرمایه گذاران جزیره کیش با محوریت خرید واکسن کرونا برگزار شد گفت: امیدوارم این طرح با روحیه بالا و انگیزه مضاعف انجام شود و تلاش تمامی عزیزان در انجام این کار بسیار ستودنی است.

ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش گفت: واردات واکسن کرونا به جزیره کیش اتفاق خوبی است که علاوه برآرامش خاطر هموطنان و حفظ سلامت آنها موجب تقویت گردشگری سلامت هم خواهد بود.

وی افزود: این محموله در دو مرحله و به تعداد 500 هزار دوز در هر مرتبه وارد کیش می شود که برآورد مالی در حدود 260 میلیارد تومان داشته و هفته آینده در خصوص تامین مالی برای تهیه این مبلغ با یکی از بانک ها رایزنی هایی خواهد شد.

آخوندی همچنین عنوان کرد: می توان از محل پیش فروش و پیش ثبت نام بخشی از هزینه اجرای طرح  را پیش دریافت کرد.

سعید پورعلی معاونت فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه نور امید بسیار روشنی در خصوص اجرای موفق این طرح وجود دارد گفت: دوجلسه در این خصوص برگزار شدکه مصوبه دومین جلسه در 15 اردیبهشت مکاتبه با وزیر بهداشت بود که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین رایزنی ها برای ورود یک میلیون دوز واکسن کرونا به جزیره کیش

آخرین رایزنی ها برای ورود یک میلیون دوز واکسن کرونا به جزیره کیش