مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-15اقتصادي

آمار اهدای خون در استان تهران به 20هزار و436 واحد در سالجاری رسید


مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به افزایش 14 درصدی اهدای خون در ماه رمضان امسال گفت: آمار اهدای خون در استان تهران به 20 هزار و 436 واحد در سال جاری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشاهد کاهش آمار اهدای خون بودیم.

مهدی زاده با بیان اینکه امسال با عنایت مردم و لطف خدا آمار اهدای خون با 14 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 20 هزار و 436 واحد در سال جاری رسید گفت: طی ماه مبارک رمضان امسال آمار اهدای مستمر خون 18 درصد و اهدای خون افراد با سابقه 19 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

مدیرکل انتقال خون استان تهران ضمن تشکر از اهدا کنندگان خون که طی این مدت و همه روزهای سال با فداکاری و همه سختی های همه گیری کووید 19 اهدای خون را فراموش نمی کنند، بیان داشت: شهروندان تهرانی امسال نسبت به سال گذشته استقبال بیشتری از اهدای خون نشان دادند و 26 هزار و 108 نفر مراجعه به مراکز اهدای خون در اه رمضان به ثبت رسیده است.

وی عنوان داشت: اتفاق خوبی است که اهدای خون در روزهای خیزش کرونا بیش از پیش مدیریت شده و مردم آگاهانه و مسئولانه در چنین روزهایی نیز اهدای خون را فراموش نکرده اند اما نیاز به خون همچنان باقی است و استمرار این حرکت فداکارانه و حمایت حیاتی جان های زیادی را نجات می دهد لذا از شهروندان دعوت می کنیم همچنان اهدای خون را در برنامه زندگی خود قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار اهدای خون در استان تهران به 20هزار و436 واحد در سالجاری رسید

آمار اهدای خون در استان تهران به 20هزار و436 واحد در سالجاری رسید