مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-15پزشكي

جدیدترین محدودیت های ورزشی در سراسر ایران+ تصویر


در 309 شهر کشور، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد و نیز باشگاه های ورزشی سالنی در هفته جاری مجوز فعالیت نخواهند داشت.

- در 309 شهر کشور، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد و نیز باشگاه های ورزشی سالنی در هفته جاری مجوز فعالیت نخواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر آخرین اعلام وزارت بهداشت اکنون 46 شهر از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز، 263 شهر در وضعیت نارنجی و 139 شهر در وضعیت زرد قرار دارند، این درحالی است که دو هفته قبل 301 شهر در وضعیت قرمز قرار داشتند که سپس به 102 شهر قرمز و اکنون به 46 شهر قرمز رسیده اند.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت تیم های ملی و لیگ های وابسته به عنوان گروه شغلی یک در رشته های مختلف از جمله شهرهای قرمز نیز مجاز است.

هم چنین استخرهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند، علاوه بر این باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.

این درحالی است که مدارس فوتبال نیز، صرفا در شهرهای زرد رنگ از نظر شیوع ویروس کرونا امکان و مجوز فعالیت دارند و بازگشایی و فعالیت آن ها در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین محدودیت های ورزشی در سراسر ایران+ تصویر

جدیدترین محدودیت های ورزشی در سراسر ایران+ تصویر