مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-15پزشكي

هیچ وقت با کمبود خون مواجه نشده ایم


مدیر کل انتقال خون یزد با بیان این که هلال احمر و اعضای جوان در ترویج فرهنگ اهدای خون نقش مهمی دارند، گفت: هیچ وقت در استان یزد با کمبود خون مواجه نشده ایم.

- ایسنا/یزد مدیر کل انتقال خون یزد با بیان این که هلال احمر و اعضای جوان در ترویج فرهنگ اهدای خون نقش مهمی دارند، گفت: هیچ وقت در استان یزد با کمبود خون مواجه نشده ایم.

دکتر نقی تقوایی در جمع مسئولان هلال احمر استان، ضمن تاکید بر این که نجات جان یک انسان نجات بشریت است، اظهار کرد: هلال احمر و انتقال خون هر دو در جهت نجات انسان ها قدم بر می دارند.

وی با بیان این که کاری خداپسندانه با عنوان ایثار در ایثار شکل گرفت، گفت: عزیزانی که ایثارگر هستند، خون خود را برای دیگران ایثار می کنند و همین راستا نیز هیچ وقت در استان با کمبود خون مواجه نبوده ایم چرا که ذات این عزیزان، ایثار است و استان از بهترین خون ها برخوردار است.

مدیر کل انتقال خون استان به برخی مواد کمبود پلاکت در استان نیز اشاره و عنوان کرد: هرچند با جذب مشارکت مردم تاکنون مشکلات اینچنینی رفع شسده ولی امیدواریم با همراهی هلال احمر بتوانیم فرهنگ اهدای خون و بشردوستی را ترویج کنیم.

تقوایی در این رابطه افزود: هلال احمر و اعضای جوان در ترویج فرهنگ اهدای خون، نقش مهمی دارند و باید به طور گسترده این فرهنگ تبیین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ وقت با کمبود خون مواجه نشده ایم

هیچ وقت با کمبود خون مواجه نشده ایم