مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-15بين الملل

گردان های شهدای الاقصی هم برای شرکت در نبرد در راه قدس فراخوان داد


سخنگوی نظامی گردان های القدس بر ادامه حمایت های این گروه از ملت فلسطین در تمامی نقاط این سرزمین تا توقف جنگ در قدس، مسجد الاقصی و غزه، کرانه باختری و اراضی اشغالی تاکید کرد.

- سخنگوی نظامی گردان های القدس بر ادامه حمایت های این گروه از ملت فلسطین در تمامی نقاط این سرزمین تا توقف جنگ در قدس، مسجد الاقصی و غزه، کرانه باختری و اراضی اشغالی تاکید کرد.

گردان های شهدای الاقصی وابسته به فتح نیز ضمن دعوت برای شرکت در نبرد برای قدس و فلسطین، به شهرک نشین ها هشدار داد فورا این سرزمین را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، ابوحمزه، سخنگوی گردان های القدس اظهار کرد: امروز سومین سالگرد تصمیم ملعون دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی جهت تحمیل واقعیتی جدید به این سرزمین است که در آن حق تاریخی فلسطینی ها از آن حذف شده است.

ابوحمزه تاکید کرد: نبرد شمشیر قدس در سراسر جغرافیای تاریخی فلسطین آغاز شد تا باطل بودن تصمیمات احمقانه ای را که دونالد ترامپ در پیش گرفت، ثابت کند و نشان دهد که فلسطین یکپارچه بوده و قدس پایتخت ابدی آن است و هیچ قدرتی نمی تواند این مساله را تغییر دهد.

سخنگوی گردان های القدس با ادای احترام به ساکنان قدس و آنهایی که در مسجد الاقصی حضور دارند و در درگیری هایشان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردان های شهدای الاقصی هم برای شرکت در نبرد در راه قدس فراخوان داد

گردان های شهدای الاقصی هم برای شرکت در نبرد در راه قدس فراخوان داد