مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-15فرهنگي

آمادگی مؤسسه آل البیت(ع) برای ایجاد مرکز نهج البلاغه در اسپانیا


ابوعمار، رییس مؤسسه آل البیت(ع) مادرید از آمادگی این مؤسسه برای همکاری در ایجاد مرکز تخصصی نهج البلاغه در اسپانیا خبر داد.

- آمادگی مؤسسه آل البیت(ع) برای ایجاد مرکز نهج البلاغه در اسپانیا ابوعمار، رییس مؤسسه آل البیت(ع) مادرید از آمادگی این مؤسسه برای همکاری در ایجاد مرکز تخصصی نهج البلاغه در اسپانیا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا در راستای مشارکت فعال در برگزاری بخش بین الملل نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم که به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، نشستی را میان این وزارتخانه و مؤسسه آل البیت(ع) مادرید هماهنگ کرد تا مؤسسه مذکور به تشریح دامنه فعالیت های قرآنی خود در کشور اسپانیا بپردازد.

در این نشست مجازی، محمود واعظی، رییس مرکز مطالعات عالی انقلاب اسلامی دانشگاه تهران، ابوعمار، رییس مؤسسه آل البیت(ع) مادرید و حجت الاسلام والمسلمین مجتبی حسن زاده، رییس مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) به گفتگو پرداحتند.

ابوعمار ضمن ارائه تاریخچه ای از مؤسسه آل البیت(ع) مادرید گفت: این مرکز در سال 2015 و با عنایت و توجه بیت حضرت آیت الله العظمی سیستانی در مادرید افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مؤسسه آل البیت(ع) برای ایجاد مرکز نهج البلاغه در اسپانیا

آمادگی مؤسسه آل البیت(ع) برای ایجاد مرکز نهج البلاغه در اسپانیا