مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-15اقتصادي

پرداخت 650 مورد تسهیلات به خانواده شهدا و جانبازان در کردستان


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید استان کردستان گفت: 650 مورد تسهیلات مسکن طی سال گذشته به جامعه هدف بنیاد شهید استان کردستان پرداخت شده است.

- علی قنبر صادقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: براساس قانون بودجه سالانه مقداری تسهیلات به بنیاد شهید پرداخت می شود که در قالب این سرفصل سال گذشته 650 مورد تسهیلات مسکن به جامعه هدف این نهاد پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت مسکن و  اینکه میزان تسهیلات جوابگوی خرید مسکن نیست، به دلیل عدم توان مالی خانواده های شهدا و ایثارگر قادر به جذب این تسهیلات نبوده اند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید استان کردستان افزود: حتی برخی ها هم که از این تسهیلات استقبال می کنند با توجه به اینکه طی چند سال اخیر با افزایش قابل توجه قیمت و تورم در بخش مسکن مواجه هستیم اقدام به فروش تسهیلات می کنند که البته در این راستا رصد و بررسی های لازم همواره توسط این معاونت انجام می شود.

وی تصریح کرد: در حد اطلاع رسانی به این افراد می گویم که از فروش تسهیلات خودداری کنند، چرا که تا زمان اتمام کامل تسهیلات هر واحد مسکونی که با این تسهیلات خریداری شود به اسم خانواده شهید و جانبازی است که سهمیه تسهیلات را داشته است و این به ضرر خریدار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 650 مورد تسهیلات به خانواده شهدا و جانبازان در کردستان

پرداخت 650 مورد تسهیلات به خانواده شهدا و جانبازان در کردستان