مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-15سياسي

تأیید صلاحیت 26درصد از داوطلبان شورای شهر اسلامشهر در هیأت نظارت


فرماندار اسلامشهر از تأیید صلاحیت 26 درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر این شهرستان در هیأت نظارت استان تهران خبر داد.

- ، مسعود مرسلپور ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تأیید صلاحیت داوطلبان شورای شهر در اسلامشهر اظهار داشت: 26 درصد از داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی توسط هیأت نظارت استان تهران تأیید صلاحیت شدند.

مرسلپور افزود: با اتمام رسیدگی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده در هیأت نظارت استان تهران، مراتب تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان بزودی به آنان ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان انتخابات شوراها جهت دریافت نظر هیأت نظارت استان تهران به فرمانداری مراجعه کنند بیان داشت: داوطلبان رد صلاحیت شده شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت (اسلامشهر) تا 28 اردیبهشت ماه مهلت دارند تا با حضور در هیأت مرکزی نظارت شکایتشان را مطرح کنند.

فرماندار اسلامشهر عنوان داشت: داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی جهت دریافت نظر هیأت نظارت استان تهران به واحد حراست فرمانداری شهرستان مراجعه کنند.

مرسلپور افزود: شرکت در انتخابات وظیفه ما است و باید با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود و در این راستا حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رأی سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت 26درصد از داوطلبان شورای شهر اسلامشهر در هیأت نظارت

تأیید صلاحیت 26درصد از داوطلبان شورای شهر اسلامشهر در هیأت نظارت