مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-15سياسي

آب انتقالی تا 10 ساعت آینده به یزد می رسد


مدیرعامل شرکت آب منطقه یزد با اشاره به تخریب چند باره خط انتقال آب به استان در محدوده استان اصفهان گفت: فرآیند ترمیم در حال انجام است و آب انقالی تا 10 ساعت آینده به یزد می رسد.

- محمد مهدی جوادیان زاده در خصوص تعرض به خظ انتقال آب استان یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس در دارالعباده، اظهار کرد: این تعرض روز گذشته و در منطقه شرق استان اصفهان رخ داده است.

وی افزود: بعدازظهر روز جمعه 24 اردیبهشت ماه به پنج حوضچه شیرآلات خط انتقال آب، تعرض و با برداشتن دریچه بتنی و تخریب شیرآلات داخل آن باعث نشت شدید آب خط لوله یزد شدند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد در ادامه  گفت: بلافاصله پس از کسب اطلاع از تعرض انجام شده به سبب نشت شدید آب نسبت به خاموشی ایستگاه های پمپاژ و متعاقب آن قطع جریان آب اقدام شد و اکیپ های فنی و گشت و حفاظت آب منطقه ای نیز به سرعت به محل، مراجعه و نسبت به بررسی وضع موجود و برآورد خسارت و نیازها جهت انجام تعمیرات وارد عمل شدند.

جوادیان زاده در ادامه به باتلاقی بودن منطقه مورد تعرض اشاره و تصریح کرد: با توجه به تخلیه کامل خط لوله به طول 15 کیلومتر، پیش بینی می شود عملیات اصلاح و راه اندازی خط اول انتقال آب به مدت 12 ساعت به طول انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب انتقالی تا 10 ساعت آینده به یزد می رسد

آب انتقالی تا 10 ساعت آینده به یزد می رسد