مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-15سياسي

تسویه ناشران درنمایشگاه مجازی قرآن منوط به اعلام وصول پستی است


حسین صفری با اشاره به این که ناشران باید تا روز دوشنبه 27اردیبهشت ماه 1400مرسولات خریداری شده را به پست تحویل دهند،گفت: و در صورتی که اعلام وصول صورت نگرفته باشد امکان تسویه حساب وجود ندارد.

- ، حسین صفری مدیر بخش فروشگاهی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، در خصوص دریافت مرسولات پستی این نمایشگاه توسط شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با شرکت پست کلیه مرسولات مربوط به نمایشگاه مجازی قرآن کریم که تا ساعت 24 روز چهارشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه 1400 در سامانه این نمایشگاه به ثبت رسیده است همچنان از سوی دفاتر پستی سراسر کشور تحویل گرفته می شود.

او در ادامه عنوان کرد: ناشران موظف هستند تمامی آثاری که از سوی مخاطبان خریداری شده و روی پنل کاربری آن ها مشخص است را تا روز دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه 1400 به پست تحویل دهند.

گفتنی است اگر پس از این تاریخ مرسولات خریداری شده در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم را به دفاتر پستی ارائه کنند با تعرفه آزاد مواجه شده و تخفیف نمایشگاه از روی آن ها برداشته می شود.

مدیر بخش فروش نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم همچنین بیان کرد: گفتنی است که تسویه حساب ناشران منوط به اعلام وصول پستی بوده و در صورتی که اعلام وصول صورت نگرفته باشد امکان تسویه حساب وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه ناشران درنمایشگاه مجازی قرآن منوط به اعلام وصول پستی است

تسویه ناشران درنمایشگاه مجازی قرآن منوط به اعلام وصول پستی است