مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-15سياسي

توزیع 17 هزار بسته غذایی از محل موقوفات در مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طی ماه مبارک رمضان از محل عوائد موقوفات 17 هزار بسته غذایی در قالب کمک مومنانه و غذای گرم در مناطق محروم مازندران و در سطح بقاع متبرکه توزیع شده است.

- حجت الاسلام ابراهیم حیدری اظهار کرد: از طرح های فاخر در ایام ضیافت الهی هر ساله انجام می شود و به ویژه در ماه مبارک رمضان نیز در دستور کار قرار گرفته بحث رزمایش ضیافت همدلی بوده است.

وی با بیان اینکه حدود 17 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات منطبق ماه مبارک رمضان و افطاری ها تهیه و در بین مردم به ویژه قشر آسیب پذیر جامعه تقدیم شده است، افزود: همچنین در ماه رمضان امسال عصر پنج شنبه و شب های قدر پرس های غذاهای گرم تهیه و بین مردم توزیع شده است که اکثر شهرستان های ما این کار حسنه را انجام می دادند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به تهیه نان مهربانی در استان از محل موقوفات اشاره کرد و گفت: کار ماندگار دیگر افطاری ساده بوده که در امامزاده های شاخص استان انجام شده است.

این مسؤول با قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران، اظهار کرد: اینکه توانستیم در شب های قدر برنامه های قرآن به سر برگزار شود جز با همکاری هیات های مذهبی و دوستداران با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 17 هزار بسته غذایی از محل موقوفات در مازندران

توزیع 17 هزار بسته غذایی از محل موقوفات در مازندران