مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-15سياسي

تهیه اطلس محرومیت زدایی و شناسایی نیازمندان


کمیته امداد و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با هدف تهیه اطلس محرومیت زدایی و شناسایی نیازمندان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- ، تفاهم نامه همکاری به منظور تهیه و بروز رسانی نقشه جامع محرومیت زدایی در کشور و پایش و شناسایی نیازمندان، میان سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد و سرتیپ مجید فخری، رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به امضا رسید.

رییس کمیته امداد در این مراسم ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی در تبیین برنامه های کمیته امداد به ویژه در حوزه فقرزدایی و توانمندسازی را یک ضرورت دانست و گفت: تهیه نقشه جامع محرومیت کشور در اسناد بالادستی کمیته امداد پیش بینی شده است و به همین منظور این نهاد کار تهیه اطلس محرومتی زدایی کشور را از چند سال گذشته آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه فقر یک مفهوم پیچیده و چند بعدی به شمار می رود، ادامه داد: اطلس محرومیت زدایی یکی از مواردی است که می تواند انعکاس درستی از ابعاد فقر را برای پژوهشگران و مدیران اجرایی کشور به نمایش بگذارد.

بختیاری با بیان اینکه نتایج نقشه جامع جغرافیای فقر باید در اختیار دولتمردان اجرایی و تقنینی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: اگر درمان ریشه ای فقر را در نظر داشته باشیم باید به مؤلفه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در تبیین فقر توجه کنیم و برای رسیدن به این مقصود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه اطلس محرومیت زدایی و شناسایی نیازمندان

تهیه اطلس محرومیت زدایی و شناسایی نیازمندان