مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-15اقتصادي

افزایش تولیدات فولاد مبارکه موتور محرکه اقتصادی کشور


رییس هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه گفت: در سال 1400 که با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نام گذاری شده، مشکلی سد راه تولید نخواهد بود و همچنان تلاش برای تولید بیشتر و اشتغال زایی مضاعف صورت خواهد گرفت.

- سید ضیاء ایمانی، با اشاره به ترکیب اعضای هیئت مدیره این شرکت گفت: هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه تغییراتی داشته و دو عضو جدید که از معاونان فولاد مبارکه هستند به هیئت مدیره اضافه شده اند.

وی با بیان این مطلب در ادامه افزود: شرکت فولاد مبارکه یک مجموعه صنعتی مادر و قطب صنعت کشور است که باید به صورت همه جانبه، در بخش های مختلفی همچون حوزه مدیریتی، مسائل اقتصادی، تولید، اشتغال و جلوگیری از خروج ارز از کشور و.

تقویت شود.

هیئت مدیره فولاد مبارکه درصدد افزایش نقاط قوت این صنعت است به گفته وی، شرکت فولاد مبارکه یک مجموعه ممتاز در کشور است و اکنون تیمی که با تمام مسائل شرکت فولاد مبارکه آشنایی دارند در قالب هیئت مدیره در کنار هم قرار گرفته اند.

اولین جلسه هیئت مدیره نیز تشکیل شد و در آن اتفاقات خوبی رخ داد و تصمیم گیری های مناسبی برای این شرکت فولادی صورت گرفت.

ایمانی ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه باید به نقطه اوج خود که سیاست و تدابیر هیئت مدیره نیز بر پایه آن استوار شده، دست پیدا کند؛ چراکه اگر این شرکت در شرایط کنونی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولیدات فولاد مبارکه موتور محرکه اقتصادی کشور

افزایش تولیدات فولاد مبارکه موتور محرکه اقتصادی کشور