مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-15اقتصادي

20 هزار تهرانی در ماه رمضان خون اهدا کردند


مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به افزایش 14 درصدی اهدای خون در ماه رمضان گفت: ماه رمضان امسال، اهدای 20 هزار و 436 واحد خون در استان تهران ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمدرضا مهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش میزان اهدای خون در ماه رمضان اظهار کرد: شهروندان تهرانی امسال نسبت به سال گذشته استقبال بیشتری از اهدای خون نشان دادند و 26 هزار و 108 نفر مراجعه به مراکز اهدای خون در ماه رمضان به ثبت رسیده است.

وی گفت: کرونا تأثیر بسزایی در کاهش آمار سال گذشته داشته اما در نهایت آمار اهدای خون با 14 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 20 هزار و 436 واحد در سال جاری رسید.

مدیرکل انتقال خون استان تهران ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال آمار اهدای مستمر خون 18 درصد و اهدای خون افراد با سابقه 19 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت.

مهدی زاده تصریح کرد: در ماه رمضان سال 1400 تعداد 19 هزار و 734 هزار مرد و 702 زن در مراکز انتقال خون استان تهران اقدام به اهدا کردند.

وی ضمن تشکر از اهداکنندگان خون که در این مدت و همه روزهای سال با فداکاری و همه سختی های همه گیری کووید 19 اهدای خون را فراموش نمی کنند افزود: اتفاق خوبی است که اهدای خون در روزهای خیزش کرونا بیش از پیش مدیریت شده و مردم آگاهانه و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار تهرانی در ماه رمضان خون اهدا کردند

20 هزار تهرانی در ماه رمضان خون اهدا کردند