مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-15سياسي

من «میلاد»،6 زبان بلدم/ با چند توریست حرف زدم، «سکه» گرفتم


خبرگزاری فارس-همدان، سولماز عنایتی؛ قرار گفت وگو بعد از امتحان مجازی میلاد تنظیم شد تا سر صبر و حوصله با هم گپ و گفت مفصلی داشته باشیم، خیلی وقت بود با کودکی همنشین نشده بودم، مصاحبه که اصلا یادم نمی آید.

میلاد هشت سال دارد و کلاس سوم ابتدایی است.

همین کافی بود تا در حین قرار و مدار فکر و ذکرم برود پی جدول ضرب، داستان پرواز (برادران رایت)، درس اصحاب فیل و خانواده هاشمی، لحظه ای تمام آنچه در کلاس سوم خوانده بودم همچون فیلمی روی دور تند از مقابل چشمانم گذشت.

پس از فلش بکی به دوران درس و مشق مهیا شدم برای مصاحبه با کودکی تیزهوش و موفق، میلاد همراه پدرش با ماسک جراحی آبی رنگ و عینک ری بن مشکی در دفتر خبرگزاری حاضر شدند، او با آن وقت های ما فرق داشت، خب سال ها گذشته و خیلی از بود و نبودها تغییر کرده، کودکی ما با ماسک سه لایه و گوشی های هوشمند سروکاری نداشت.

با شنیدن صدای آرام اما محکم و با صلابت او خودم را جمع و جور کردم و دوزاری کجم راست شد، دریافتم با کودکی خاص و صد البته فهمیده و باهوشی طرف هستم، کودکی که از 6 دریچه به جهان می نگرد.

بدون تردید آموختن یک زبان، یک دنیای جدید بر روی انسان می گشاید، میلاد کم سن و سال هم 6 زبان را آموخته و در این راه گام برداشته و امروز در فکر آموزش زبان هفتم است تا افق دید خود را بیش از پیش افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من «میلاد»،6 زبان بلدم/ با چند توریست حرف زدم، «سکه» گرفتم

من «میلاد»،6 زبان بلدم/ با چند توریست حرف زدم، «سکه» گرفتم