مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-15بين الملل

نبرد اقتصادی جوان تالشی با رژیم صهیونیستی +فیلم


رسانه های رژیم اشغالگر قدس خسارت های کلان تجار این کشور در زمینه صادرات کرفس در طول سال های گذشته را ناشی حضور یک جوان تالشی در بازار روسیه می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، بازار و صادرات به روسیه در سال های اخیر از توجه زیاد بازرگانان و تجار ایرانی برخوردار بوده است.

کشور روسیه با جمعیت تقریبی 144 میلیون نفر، یکی از کشورهای پر جمعیت اروپا و یکی از کشورهایی است که در زمینه صادرات کالا از ایران مقصد بسیار خوبی برای بازرگانان ایرانی بوده و از اهمیت خاصی نیز برخوردار است.

این کشور به دلیل قرار گرفتن در حاشیه ی دریاچه خزر و نزدیک بودن به ایران از نظر مسافت، از ظرفیت مناسب و بالایی برای صادرات محصولات کشاورزی برخوردار است.

ایران در شرایطی که تحت شدیدترین تحریم های اقتصادی قرار داشته و بسیاری از خواص با ناامیدی از بسته بودن درب بازارهای جهانی بر روی ایران  سخن می گویند، یک جوان ایرانی در تالش با صادرات محصولات کشاورزی ازجمله کرفس علاوه بر ارزآوری و ایجاد اشتغال در داخل بازار این محصول که در انحصار تجار رژیم صهیونیستی بود را به دست گرفته است.

   فعالیت های محمد طهماسبی بازتاب گسترده ای در بین تجار رژیم صهیونیستی داشته است، به طوری که رسانه های رژیم اشغالگر قدس خسارت های کلان تجار این کشور در زمینه صادرات کرفس در طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد اقتصادی جوان تالشی با رژیم صهیونیستی +فیلم

نبرد اقتصادی جوان تالشی با رژیم صهیونیستی +فیلم