مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-15سياسي

رأی اولی ها را در جهت انتخاب اصلح کمک می کنیم


دبیرکل جبهه نسل نو نیروهای انقلابی استان همدان گفت: تصمیم داریم در انتخابات 1400 با شاخص های مشخصی، رأی اولی ها را در جهت انتخاب اصلح اعضای شورای شهر کمک کنیم و از تمام نامزدهای جوان انتخابات شورا برای حضور در این جبهه دعوت می کنیم.

- ایسنا/همدان دبیرکل جبهه نسل نو نیروهای انقلابی استان همدان گفت: تصمیم داریم در انتخابات 1400 با شاخص های مشخصی، رأی اولی ها را در جهت انتخاب اصلح اعضای شورای شهر کمک کنیم و از تمام نامزدهای جوان انتخابات شورا برای حضور در این جبهه دعوت می کنیم.

طاها بابایی شنبه 25 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فضای سیاسی همیشه بوده و همه اقشار را دربرگرفته اما جبهه ای که ما درنظر گرفتیم برای رأی اولی ها و جوانان تشکیل شده است.

وی در رابطه با چرایی تشکیل این مجمع، تصریح کرد: همیشه این کمبود حس می شد که چرا رأی اولی ها نمی توانند در انتخابات تصمیم واحد بگیرند و جایی نیست که به صورت ویژه شاخص های انتخاب اصلح را برای این افراد مشخص کند.

وی ادامه داد: از هفت ماه پیش شروع به مطالعه و مشورت در این زمینه کردیم و در نهایت تصمیم به تشکیل جبهه نسل نو نیروهای انقلابی با هدف اعلام معیارهای مهم نامزدهای انتخاباتی برای رأی اولی ها و افرایش سواد انتخاباتی آنها گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی اولی ها را در جهت انتخاب اصلح کمک می کنیم

رأی اولی ها را در جهت انتخاب اصلح کمک می کنیم