مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-15سياسي

آیت الله رییسی: بانیان وضع موجود و شریکانشان مدعی تغییر نباشند


داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خود را رقیب فساد و ناکارآمدی می داند نه گروه های سیاسی، گفت: بانیان وضع موجود و شریکان آن ها نمی توانند مدعی تغییر در وضع موجود باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی، پیش از ظهر امروز و در حاشیه ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لازم می دانم از دست اندرکاران انتخابات در حوزه اجرایی و نظارت تقدیر کنم و نیز از اصحاب رسانه تشکر کنم.

وی افزود: از مردم عزیز جای جای کشور که برای حضورم در انتخابات دعوت کردند و از گروه ها و تشکل های مختلف و همه زنان و مردان کشورم تشکر می کنم و برای اجابت دعوت آنها که به اشکال مختلف آن را  تکرار کردند، به صحنه آمده ام.

رییس قوه قضاییه افزود: برخی عزیزان و دغدغه مندان معتقد بودند که تحول باید در قوه قضاییه و امر مبارزه با فساد ادامه یابد و نگرانی ادامه کار قوه قضاییه را داشتند؛ بخاطر این دغدغه از آنها تشکر می کنم، ولی مسئله با اولویت قوه مجریه و معیشت و مشکلات و بیماری و سفره مردم و مسئله اقتصادی آن ها نیز دغدغه ایجاد می کند.

رییسی با بیان اینکه خود را رقیب فساد و ناکارآمدی می دانم نه گروه های سیاسی، گفت: بانیان و شرکای وضع موجود نمی توانند مدعی تغییر در وضع موجود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی: بانیان وضع موجود و شریکانشان مدعی تغییر نباشند

آیت الله رییسی: بانیان وضع موجود و شریکانشان مدعی تغییر نباشند