مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-15بين الملل

سندرز: بایدن به جای توجیه کردن نتانیاهو به جان فلسطینیان اهمیت دهد


سناتور ایالت ورمونت طی یادداشتی در روزنامه نیویورک تایمز تأکید کرد که دولت بایدن به جای آن که اقدامات رژیم صهیونیستی را توجیه کند، یک رویکرد منصفانه اتخاذ کند و بداند که جان فلسطینیان اهمیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برنی سندرز سناتور دموکرات ایالت ورمونت و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 طی یادداشتی در روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز ضمن انتقاد از رویکرد دولت جو بایدن در قبال تنش های قدس اشغالی و حمایت از صهیونیست ها تأکید کرد که دولت بایدن باید دفاع از و توجیه اقدامات رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

وی در ابتدای این یادداشت در خصوص مواضع اخیر مقام های دولت بایدن در خصوص قساوت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس اشغالی نوشت، اسراییل حق دفاع از خود را دارد ، این ها واژگانی هستند که هر زمان که اسراییل با قدرت نظامی عظیم خود به حملات راکتی از سوی غزه پاسخ می دهد، از هر دو دولت دموکرات و جمهوری خواه آمریکا شنیده می شود.

وی سپس در ادامه با انتقاد از این رویکرد دولت های آمریکا ادامه داد که به چه دلیل هیچ گاه این سؤال مطرح نمی شود که حقوق مردم فلسطین چیست؟ و به چه دلیل فقط زمان هایی خشونت در فلسطین اشغالی در مرکز توجه قرار می گیرد که راکت هایی به سوی فلسطین اشغالی پرتاب می شود؟ سندرز سپس خطاب به دولت بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز: بایدن به جای توجیه کردن نتانیاهو به جان فلسطینیان اهمیت دهد

سندرز: بایدن به جای توجیه کردن نتانیاهو به جان فلسطینیان اهمیت دهد