مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-15حوادث

رشد 42 درصدی کشف مواد مخدر در گیلان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: در یک ماه و 24 روز گذشته یک تن و 174 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان شناسایی شده که در مقایسه با مشابه سال گذشته با رشد 42 درصدی مواجه بوده ایم.

- سرهنگ علی احمدپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه مسئله مواد مخدر در کشور به یک معضل بزرگ در جامعه مبدل شده است، اظهار کرد: یکی از اهداف نیروی انتظامی مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر بوده و در این همین راستا و در این مدت اقدامات بسیار خوب ک موثری اندیشیده شده است.

وی  از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در این استان خبر داد و افزود: در یک ماه و 24 روز گذشته یک تن و 174 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان شناسایی شده که در مقایسه با مشابه سال گذشته با رشد 42 درصدی مواجه بوده ایم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به رشد 10 درصدی در حوزه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 12 باند توزیع و تهیه مواد مخدر دستگیر و منهدم و برای بیش از پنج هزار نفر مرتکبین جرائم مواد مخدر پرونده تشکیل و به دادسراها تحویل داده شدند.

احمدپور یکی از مهم ترین عامل در راه مبارزه با مواد مخدر را توجه به مسئله پیشگیری دانست و تصریح کرد: در این خصوص با بهره مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 42 درصدی کشف مواد مخدر در گیلان

رشد 42 درصدی کشف مواد مخدر در گیلان