مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-15سياسي

مطالعات ایجاد اسکله های دریایی در مازندران انجام شده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به انجام مطالعات برای ایجاد اسکله های دریایی، تامین زیرساخت ها را برای اجرای طرح ها لازم دانست.

- ، مفید غلامی پیش ازظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان مازندران با بیان اینکه مطالعات لازم برای ساخت اسکله های دریایی در استان انجام شده است، افزود: سازمان بنادر متولی این بخش است.

وی بر لزوم رفع موانع فراروی ساخت اسکله های تفریحی و توریستی در استان تاکید کرد و خواستار ایجاد راه های دسترسی عمومی برای کاربران شد و گفت: باید دسترسی به دریا در استان تسهیل شود.

وی بازنگری طرح های هادی روستاهای حریم شهرها را الزامی دانست.

اسحاقی مشاور میراث فرهنگی مازندران با اشاره به تعیین کاربری نوار ساحلی اظهار داشت: باید قوانین مربوط به گردشگری دریایی تهیه و ابلاغ شود و دستگاه های مختلف موظف هستند برای اجرایی شدن این برنامه تلاش کنند.

وی گردشگری دریا محور و ساحلی را مجوز توسعه در دریای خزر برشمرد و گفت: اگر قرار است دریا به عنوان جاذبه در توسعه استان نقش داشته باشد، باید زیرساخت های لازم را فراهم کنیم.

وی با اشاره صدور مجوز برای 165 اسکله در استان گفت: 25 سرمایه گذار در حال تهیه نقشه هستند و هر اسکله ای بر 160 نفر اشتغال ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات ایجاد اسکله های دریایی در مازندران انجام شده است

مطالعات ایجاد اسکله های دریایی در مازندران انجام شده است