مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-15ورزشي

ابراز تاسف کمک داور از اشتباه جنجالی اش/ قصد و غرضی نداشتم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد علوی درباره آفساید اعلام شدن گل این تیم در بازی با نساجی که باعث شد فولادی ها با شکست زمین را ترک کنند، - سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به آفساید اعلام شدن گل این تیم در بازی روز گذشته مقابل نساجی، گفت: کمک داوری که گل فولاد را آفساید اعلام کرد بعد از بازی در فرودگاه ابراز تاسف داشت و عنوان کرد که در این صحنه اشتباه کردم و برای اولین بار است که چنین تصمیم اشتباهی را می گیرم و واقعا قصد و غرض هم نداشتم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد علوی درباره آفساید اعلام شدن گل این تیم در بازی با نساجی که باعث شد فولادی ها با شکست زمین را ترک کنند، اظهارکرد: متاسفانه داوری باعث شد، به حداقل امتیاز بازی نرسیم.

کمک داوری که گل فولاد را آفساید اعلام کرد بعد از بازی در فرودگاه ابراز تاسف داشت و عنوان کرد که در این صحنه اشتباه کردم و برای اولین بار است که چنین تصمیم اشتباهی را می گیرم و واقعا قصد و غرض هم نداشتم.

وی بیان کرد: به هر حال ما نمی گوییم این اشتباه عمدا بوده و می گوییم، سهوا، اما حق تیم فولاد خورده شد.

فولاد برای سفر به قائم شهر و بازی با نساجی هزینه های زیادی را متحمل شده بود و تنها هدف ما رسیدن به نتیجه مطلوب مدنظرمان بود اما بعد با یک اشتباه این چنینی، به حق خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تاسف کمک داور از اشتباه جنجالی اش/ قصد و غرضی نداشتم

ابراز تاسف کمک داور از اشتباه جنجالی اش/ قصد و غرضی نداشتم