مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-15پزشكي

واکسینه شدن 150 هزار نفر در فارس/نوبت زیر 80 ساله ها نرسیده است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه 150 هزار از شهروندان ساکن استان فارس تاکنون واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه 150 هزار از شهروندان ساکن استان فارس تاکنون واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

دکتر عبدالرسول همتی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه حدود 200 هزار دوز واکسن کرونا، با احتساب تزریق دوز دوم به افراد گروه های هدف، سهمیه تخصیصی به فارس بوده است، گفت: واکسن های اختصاصی به فارس تمام شده و منتظر رسیدن سهمیه جدید هستیم.

او ادامه داد: مقرر شده است که این هفته یک میلیون دوز واکسن در کشور توزیع شود و احتمالا 50 هزار دوز آن به استان فارس اختصاص داده خواهد شد؛ با این میزان سهمیه، واکسیناسیون گروه سنی 80 سال به بالا ادامه می یابد و در صورت اعلام وزارت بهداشت برای گروه های سنی 5 سال پایین تر از آن واکسن را توزیع خواهیم کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در واکسن به انتشار پیامی مبنی بر آغاز واکسیناسیون گروه سنی80 تا 75 سال در شبکه های اجتماعی، تصریح کرد: این پیام جعلی بوده و مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیست و هنوز آغاز واکسینه گروه سنی پایین تر اعلام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن 150 هزار نفر در فارس/نوبت زیر 80 ساله ها نرسیده است

واکسینه شدن 150 هزار نفر در فارس/نوبت زیر 80 ساله ها نرسیده است