مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-15اقتصادي

ذوب آهن اصفهان در سه ماهه اخیر 20 هزار تن ریل تولید کرده است


مدیر مهندسی نورد شرکت ذوب آهن گفت: ذوب آهن اصفهان از اسفند ماه 99 تاکنون موفق شده 20 هزار تن ریل تولید کند که از این مقدار ریل 10 هزار تن آن در اسفند ماه 99 تولید شد که یک رکورد در تولید ریل محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ذوب آهن، محمدامین یوسف زاده با بیان این که از اسفند ماه تاکنون 20 هزار تن ریل تولید شده که 10 هزار تن آن، فقط مربوط به ماه اسفند است، گفت: عمده 20 هزار تن ریل تولیدشده در ذوب آهن اصفهان از نوع 60E1 است که مخصوص خطوط پرسرعت بوده و به سفارش راه آهن جمهوری اسلامی تولید شده است.

مدیر مهندسی نورد شرکت ذوب آهن افزود: در شرایط کنونی این شرکت تمام ریل موردنیاز کشور را تولید می کند و برنامه هایی برای صادرات نیز دارد.

ذوب آهن اصفهان تنها تولیدکننده ریل در منطقه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) است که نخستین محموله ریل تولیدی آن در پروژه ریلی بستان آباد-تبریز استفاده شد و در پی آن در دیگر پروژه های ساخت راه آهن کشور از جمله در راه آهن های چابهار- زاهدان، میانه - اردبیل، همدان - سنندج و رشت - کاسپین از این محصول با ارزش افزوده بالا استفاده شده است.

انتهای پیام/63077/ص/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان در سه ماهه اخیر 20 هزار تن ریل تولید کرده است

ذوب آهن اصفهان در سه ماهه اخیر 20 هزار تن ریل تولید کرده است