مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-15اقتصادي

گازکشی به «گنجنامه» با هدف صیانت از «الوند» یا تخریب آن؟


کوهستان الوند و تخریب های محیط زیستی آن که هر ساله اتفاقات جدیدی رقم می زند، در سال جاری با پروژه گازکشی به منطقه نمونه گردشگری گنجنامه خبرساز شد.

- ایسنا/همدان کوهستان الوند و تخریب های محیط زیستی آن که هر ساله اتفاقات جدیدی رقم می زند، در سال جاری با پروژه گازکشی به منطقه نمونه گردشگری گنجنامه خبرساز شد.

حدود یک ماه قبل بود که گازکشی به منطقه نمونه گردشگری گنجنامه صدای فعالان محیط زیست و رسانه ها را درآورد و باز هم قصه قدیمی الوند، تخریب زیست محیطی، بحران های پیش رو و اینکه چه ارگانی مجوز این کار را صادر کرده، از سر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان 5 اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه گازکشی به گنجنامه در کنار حریم جاده بوده و آسیبی به طبیعت وارد نمی کند، اظهار کرد: شرکت گاز براساس درخواست مجتمع تفریحی توریستی گنجنامه و مجتمع رفاهی فرهنگیان و با مجوز از راه وشهرسازی اقدام به گازرسانی به گنجنامه کرده است.

عبدالله فیاض در ارتباط با ضرورت رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی در طرح ها و پروژه های بزرگ تولیدی، خدماتی و عمرانی تصریح کرد: در این زمینه شرکت گاز برای خطوط انتقال گاز با فشار 1050psl که اصطلاحاً خطوط فشار قوی نامیده می شود، مطالعات زیست محیطی را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازکشی به «گنجنامه» با هدف صیانت از «الوند» یا تخریب آن؟

گازکشی به «گنجنامه» با هدف صیانت از «الوند» یا تخریب آن؟