مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-15اقتصادي

روزهای شیرین در انتظار کارخانه قند پس از 6 سال تعطیلی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از راه اندازی کارخانه قند قهستان درمیان بعد از 6 سال تعطیلی در مهرماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، عباس جرجانی در حاشیه بازدید میدانی از بخش های مختلف کارخانه قند قهستان شهرستان درمیان اظهار کرد: با توجه به اقدامات و تلاش های صورت گرفته از سوی سرمایه گذاران کارخانه قند قهستان، این کارخانه امسال احیاء و به چرخه تولید بر می گردد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ابراز امیداری کرد تا مهرماه امسال و همزمان با زمان برداشت محصول چغندرقند کارخانه قند قهستان وارد چرخه تولید شود و گفت: این مهم با توجه به عزم سرمایه گذاران و اقدامات مثبت صورت گرفته، محقق می شود.

وی با بیان اینکه کارخانه قند قهستان در شهرستان درمیان که بیش از 6 سال قبل تعطیل شده بود، گفت: هم اکنون سرمایه گذاران این کارخانه در حال انجام تعمیرات و تست ماشین آلات خط تولید و تجهیز بخش های مختلف کارخانه هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: کارخانه قند قهستان ظرفیت تبدیل 150 هزار تن شکر خام را دارد که با بهره برداری از این کارخانه 370 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای شیرین در انتظار کارخانه قند پس از 6 سال تعطیلی

روزهای شیرین در انتظار کارخانه قند پس از 6 سال تعطیلی