مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-15حوادث

کشف نیم تن مواد مخدر با همکاری پلیس سمنان و سیستان بلوچستان


فرمانده انتظامی استان سمنان، گفت: در عملیات مشترک با پلیس استان سیستان و بلوچستان از یک دستگاه خودرو تویوتا، بیش از نیم تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

- ، سردار عبدالله حسنی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان از عملیات مشترک رد گیری مواد مخدر توسط پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان خبر داد و بیان کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با عملیاتی اطلاعاتی فردی را شناسایی کردند که قصد قاچاق مقادیری مواد مخدر را در سیستان و بلوچستان داشت.

وی با بیان اینکه این فرد توسط اقدامات اطلاعاتی شناسایی و هماهنگی ها با پلیس سیستان و بلوچستان انجام شد، بیان کرد: پلیس مواد مخدر سمنان با عملیات اطلاعاتی خود دریافت که قاچاقچیان با تحویل محموله ای سنگین قصد انتقال و جابجایی آن به داخل کشور را دارند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: پس از اطلاع از سوژه و محور تردد وی، هماهنگی با پلیس سیستان و بلوچستان انجام و سپس محور مواصلاتی این مواد مخدر به صورت نامحسوس زیر نظر گرفته شد تا اینکه دار عملیاتی پلیسی خوشبختانه این محموله به چنگ قانون افتاد.

حسنی با بیان اینکه در این عملیات 573 کیلو و 675 گرم تریاک کشف شد، ابراز کرد: متخلفان در این پرونده به دستگاه قضایی ارجاع یافتند تا به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف نیم تن مواد مخدر با همکاری پلیس سمنان و سیستان بلوچستان

کشف نیم تن مواد مخدر با همکاری پلیس سمنان و سیستان بلوچستان