مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-15پزشكي

دعوت از بانوان اصفهانی برای مشارکت در اهدای خون


مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان گفت: باتوجه به اینکه 97 درصد اهداکنندگان خون مردان و سه درصد زنان هستند، از بانوان درخواست می کنیم مشارکت بیشتری در این امر خیر داشته باشند.

- ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان گفت: باتوجه به اینکه 97 درصد اهداکنندگان خون مردان و سه درصد زنان هستند، از بانوان درخواست می کنیم مشارکت بیشتری در این امر خیر داشته باشند.

لطفعلی جعفری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مراجعه بیش از 12 هزار و 500 نفر به مراکز انتقال خون استان در فروردین ماه امسال، اظهار کرد: از این تعداد 10 هزار و 500 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با بیان اینکه 61 درصد از اهداکنندگان خون در استان اهداکنندگان مستمر هستند که حداقل سالی دو بار خون خود را اهدا می کنند، افزود: باتوجه به اینکه 97 درصد اهداکنندگان خون مردان و سه درصد زنان هستند، از بانوان درخواست می کنیم مشارکت بیشتری در این امر خیر داشته باشند.

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان با اشاره به اینکه در ماه رمضان امسال (از 25 فروردین تا پایان 22 اردیبهشت ماه) بیش از 11 هزار و 500 نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون استان مراجعه کردند، گفت: بیش از 9 هزار و 200 نفر موفق به اهدای خون شده و سایر مراجعه کنندگان از اهدای خون معاف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از بانوان اصفهانی برای مشارکت در اهدای خون

دعوت از بانوان اصفهانی برای مشارکت در اهدای خون