مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-15اقتصادي

استفاده از کلینیک کسب وکار برای احیای واحدهای راکد اردبیل


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با بازدید میدانی کلینیک کسب وکار استان از چند شهرک صنعتی، مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی احصا شد و نقش این کلینیک در فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلینیک کسب وکار استان اردبیل در سال 98 با هدف احصای مشکلات و رفع موانع تولید واحدهای مشکل دار توسط شرکت شهرک های صنعتی تشکیل شده که بر این مبنا نقش این کلینیک ها در فعال سازی و کمک به افزایش تولید واحدهای راکد و نیمه فعال بسیار مهم است.

وی افزود: در سال گذشته از 99 واحد تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی شماره یک اردبیل، شماره 2 اردبیل، مشگین شهر و خلخال توسط اعضای کلینیک کسب وکار بازدید میدانی به عمل آمد که این بازدیدها منتج به احصا مشکلات و رفع مشکل 15 واحد تولیدی گردید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تشکیل کلینیک کسب وکار در استان را قدم بسیار مثبتی برای رفع موانع تولید واحدهای صنعتی برشمرد و بیان کرد: این بازدیدها در قالب تورهای صنعتی ویژه بازدید اعضای کلینیک از واحدهای تولیدی برگزار می شود که کلیه هزینه های آن توسط شرکت شهرک های صنعتی پرداخت می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از کلینیک کسب وکار برای احیای واحدهای راکد اردبیل

استفاده از کلینیک کسب وکار برای احیای واحدهای راکد اردبیل