مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-15ورزشي

برنامه تاکتیکی مجیدی «قاطی» داشت/ گل محمدی با کمک استقلالی ها گریخت!


دربی نود و پنجم استقلال و پرسپولیس برخلاف تصوراتی که از قبل وجود داشت نمایشی با کیفیت پایین تر از دربی های قبلی بود و بیشتر از بار فنی این «بی اخلاقی» و «عصبانیت»ها بود که به چشم آمد.

- خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: کیفیت فنی دو دیدار قبلی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی که بدون حضور تماشاگران برگزار شد، این امیدواری را ایجاد کرد که دیدار سوم دو تیم نیز با توجه به تفکرات فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی و وعده هایی که آنها داده بودند، جذاب، تهاجمی و پرگل باشد اما آنچه در پایان دربی نود و پنجم رقم خورد خلاف این تصور را ثابت کرد.

وعده هایی که محقق نشد سرمربی دو تیم استقلال و پرسپولیس در نشست های خبری قبل از بازی تاکید کردند که به دنبال ارائه فوتبال تهاجمی و رسیدن به پیروزی در این دیدار هستند.

همین امر هواداران را امیدوار کرد شاهد دیداری جذاب و تماشایی با موقعیت های گل پرتعداد باشند اما در طول 90 دقیقه دو تیم نتوانستند به اندازه انگشتان یک دست هم موقعیت مطلوب گلزنی ایجاد کنند و هر چند بازی سرعتی و تهاجمی بود اما تماشایی و پرخطر نبود.

صحنه ای که دست مجیدی را رو کرد در حالی که هنوز دقایق زیادی از بازی نگذشته بود و برخورد زیادی بین بازیکنان صورت نگرفته بود، سیاوش یزدانی در صحنه ای که با شهریار مغانلو برخورد کرد - و این صحنه بارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تاکتیکی مجیدی «قاطی» داشت/ گل محمدی با کمک استقلالی ها گریخت!

برنامه تاکتیکی مجیدی «قاطی» داشت/ گل محمدی با کمک استقلالی ها گریخت!