مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-15اقتصادي

اهدا گواهینامه نشان اعتماد به واحدهای اتحادیه صنایع دستی اصفهان


در راستای تحقق شعار سال و حمایت و پشتیبانی از واحدهای صنفی، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان نشان و گواهی نامه نشان اعتماد را به تعدادی از واحدهای صنفی اتحادیه صنایع دستی اصفهان اهداء کرد.

- ایسنا/اصفهان در راستای تحقق شعار سال و حمایت و پشتیبانی از واحدهای صنفی، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان نشان و گواهی نامه نشان اعتماد را به تعدادی از واحدهای صنفی اتحادیه صنایع دستی اصفهان اهداء کرد.

در این مراسم که امروز (شنبه- 25 اردیبهشت ماه) با حضور معاون هماهنگی اقتصادی استاندار اصفهان برگزار شد، این نشان به شش واحد صنفی اتحادیه صنایع دستی اصفهان اهدا شد.

سیدحسن قاضی عسگر در این مراسم با اشاره به لزوم برنامه ریزی تمام تشکل ها و سازمان های مردم نهاد برای تحقق شعار سال از اقدامات انجام شده توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان تقدیر و بر لزوم مصرف بهینه انرژی توسط واحدهای صنفی منتخب تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: برای اهدا نشان و گواهینامه نشان اعتماد به واحدهای صنفی شاخص های متعددی لازم است.

مجتبی برزگر ادامه داد: از مهمترین این شاخصه ها رعایت موارد مندرج در قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و نداشتن سابقه محکومیت تعزیراتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا گواهینامه نشان اعتماد به واحدهای اتحادیه صنایع دستی اصفهان

اهدا گواهینامه نشان اعتماد به واحدهای اتحادیه صنایع دستی اصفهان