مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-15سياسي

تشکیل هیئت های اجرایی ریاست جمهوری در کرمان


دبیر ستاد انتخابات استان کرمان از تشکیل هیئت های اجرایی ریاست جمهوری در فرمانداری ها استان کرمان طبق اعلام وزارت کشور خبر داد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، علیار اسکندری نسب عنوان کرد: در بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرها، نتایج در هیئت های نظارت مرکز انجام و در تاریخ مقرر (21 اردیبهشت ماه) به فرمانداری ها اعلام شد.

وی افزود: از مجموع 345 کاندیدایی که در ارتباط با عدم احراز صلاحیت خود به هیئت مرکزی نظارت اعتراض کرده بودند، 157 نفر تأیید صلاحیت شدند، 150 نفر صلاحیتشان احراز نشد و مابقی نیز به تصمیم هیئت های اجرایی و نظارت اعتراضی نکردند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان ابراز داشت: صلاحیت شوراهای اسلامی روستاها نیز در هیئت های نظارت بخش ها در دست بررسی است و نتایج آنها تا یکم و دوم خرداد ماه توسط بخشداری ها به اطلاع داوطلبان می رسد.

اسکندری نسب همچنین با اشاره برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28 خرداد ماه گفت: فرمانداری ها براساس اعلام وزارت کشور از 21 اردیبهشت ماه موظف بودند که به مدت سه روز هیئت های اجرایی ریاست جمهوری را تشکیل دهند که این کار در استان کرمان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هیئت های اجرایی ریاست جمهوری در کرمان

تشکیل هیئت های اجرایی ریاست جمهوری در کرمان