مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-15سياسي

امنیت ملی با حضور گسترده مردم در انتخابات تامین می شود


حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار، عظمت، عزت ملی را به همراه دارد و ضریب امنیت ملی کشور را افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کرم محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان دالاهو، اظهار داشت: وضعیت شهرستان به لحاظ شیوع کرونا زرد است.

وی ادامه داد: به دلیل حضور هزاران نفر از اقصی نقاط کشور در تعطیلات نوروزی در مقطعی کوتاه وضعیت شهرستان نارنجی و قرمز شد که با همکاری مردم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تلاش فداکارانه همکاران بهداشت و درمان و سایر ادارات وضعیت شهرستان رو به بهبودی در پیش است.

فرماندار دالاهو در خصوص تمهیدات و تدابیر مدنظر برای باشکوه تر برگزار کردن انتخابات 1400، گفت: 28 خردادماه حماسه سیاسی دیگری در راستای تقویت بنیان های نظام جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی با احساس مسؤولیت و مشارکت حداکثری مردم و بی طرفی و قانون مداری مجریان انتخابات برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در فرمانداری براساس روز شمار، برنامه های انتخابات در پیش است که براساس آن ثبت نام ها شورای اسلامی شهر و روستا و بررسی صلاحیت ها تمام و نتایج داوطلبان رد صلاحیت شده در هیأت های عالی نظارت استان از دیروز به آن ها اعلام شده که برای ثبت اعتراض چهار روز فرصت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت ملی با حضور گسترده مردم در انتخابات تامین می شود

امنیت ملی با حضور گسترده مردم در انتخابات تامین می شود