مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-15حوادث

واژگونی پژو پارس با 2 کشته در کرمانشاه


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی منجر به فوت خبر داد و گفت: در این حادثه در اثر واژگونی خودرو پژو پارس، دو نفر جان خود را از دست دادند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی منجر به فوت خبر داد و گفت: در این حادثه در اثر واژگونی خودرو پژو پارس، دو نفر جان خود را از دست دادند.

  سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت یک بامداد امروز (شنبه، 25 اردیبهشت) در بزرگراه امام(ره) کرمانشاه رخ داد.

وی افزود: در این سانحه، خودرو پژو پارس واژگون و یک جوان 32 ساله و یک کودک شش ساله به علت شدت جراحات وارده جانشان را در صحنه حادثه از دست دادند و یک نفر هم مجروح شد.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه علت وقوع این حادثه مرگبار بوده است.

شیری اظهار داشت: برای اینکه دیگر شاهد این گونه اتفاقات ناگوار در بلوار امام(ره) کرمانشاه نباشیم، باید اصلاح هندسی و بازنگری در پیچ خطرآفرین مقابل تالار رضا و مدیریت سرعت محل با توجه به وجود پیچ با نصب دوربین توسط دستگاه های متولی امر انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی پژو پارس با 2 کشته در کرمانشاه

واژگونی پژو پارس با 2 کشته در کرمانشاه