مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-15سياسي

روزی که اصفهان گریست


مراسم وداع با پیکر مرحوم حسین یقینی، چهره ی ماندگار اصفهان با حضور جمعی از هنرمندان، پزشکان، داروسازان و دوستداران اصفهان برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان مراسم وداع با پیکر مرحوم حسین یقینی، چهره ی ماندگار اصفهان با حضور جمعی از هنرمندان، پزشکان، داروسازان و دوستداران اصفهان برگزار شد.

عباس جعفریان، رییس دانشکده داروسازی و گیاهان دارویی دانشگاه اصفهان در مراسم وداع با پیکر حسین یقینی، که صبح امروز (شنبه_25 اردیبهشت ماه) مقابل ساختمان شماره یک دانشکده ی پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: ما یکی از مفاخر ایران را از دست دادیم؛ مردی که استاد تاریخ، داروساز و هنرمند برجسته ای بود و به کارش عشق می ورزید.

وی ادامه داد: صداقت، صلابت و عشق در کلام مرحوم یقینی مشهود بود و وقتی شروع به صحبت می کرد با اطلاعات علمی بسیار خود همه را تحت تأثیر قرار می داد.

رییس دانشکده ی داروسازی و گیاهان دارویی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: او تألیفات متعددی در زمینه ی هنر و تاریخ داشت و اثر فاخر مرحوم، دانشنامه ی پنج جلدی داروسازی و داروخانه داری بود که شاهدم برای جمع آوری اطلاعات آن با وجود کسالت ناشی از تصادف، چقدر وقت صرف می کرد.

جعفریان، یادآور شد که تالار دانشکده ی داروسازی اصفهان به نام مرحوم یقینی مزین است و از همگان دعوت کرد در فرصتی مناسب از این تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی که اصفهان گریست

روزی که اصفهان گریست