مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-15سياسي

پیشنهاد ایجاد نیروی واکنش سریع برای امنیت کنگره آمریکا


دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا، لایحه جدیدی را ارائه کرده اند که 200 میلیون دلار به گارد ملی هوایی ناحیه کلمبیا (واشنگتن) اختصاص می دهد تا یک نیروی واکنش سریع از اعضا را آماده کند که آماده پاسخ به هرگونه خشونت یا تهدیدات نسبت به کنگره آمریکا باشند.

- پیشنهاد ایجاد "نیروی واکنش سریع" برای امنیت کنگره آمریکا دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا، لایحه جدیدی را ارائه کرده اند که 200 میلیون دلار به گارد ملی هوایی ناحیه کلمبیا (واشنگتن) اختصاص می دهد تا یک نیروی واکنش سریع از اعضا را آماده کند که آماده پاسخ به هرگونه خشونت یا تهدیدات نسبت به کنگره آمریکا باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، این لایحه که توسط روزا دلورو ، رییس کمیته اعتبارات مجلس ارائه شد، به طیف گسترده ای از مسائل از جمله بودجه بهبود امنیت زمین های اطراف کنگره و اقدامات ویژه برای تقویت پادمان ها و افزایش آمادگی قانون گذاران، چه در دفاتر ناحیه ای و چه نیروی پلیس کنگره، می پردازد.

تحت حمایت اضافی 1.

9 میلیارد دلاری که از سوی رهبران مجلس نمایندگان رونمایی شده، این بسته همچنین شامل حدود 521 میلیون دلار هزینه پیش بینی نشده و هزینه های عملیاتی برای ادامه استقرار گارد برای دفاع از کنگره در پی حمله ماه ژانویه به ساختمان کنگره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ایجاد نیروی واکنش سریع برای امنیت کنگره آمریکا

پیشنهاد ایجاد نیروی واکنش سریع برای امنیت کنگره آمریکا