مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-15اجتماعي

اجاره ی VIP بزرگترین کتابخانه یزد به دانش آموزان/تعطیلی سالن ها تا شرایط آبی


مدیر کل نهاد کتابخانه های استان یزد با بیان این که تا آبی شدن وضعیت کرونایی استان استفاده از سالن های مطالعه ممنوع است، گفت: در حال حاضر تنها وی.

- ایسنا/یزد مدیر کل نهاد کتابخانه های استان یزد با بیان این که تا آبی شدن وضعیت کرونایی استان استفاده از سالن های مطالعه ممنوع است، گفت: در حال حاضر تنها وی.

آی.

پی کتابخانه مرکزی یزد قابلیت اجاره دادن به دانش آموزان و دانشجویان را دارد.

رقیه دوست فاطمی ها در گفت وگو با خبرنگار ایسنا راجع به گلایه برخی دانش آموزان و دانشجویان مبنی بر نیازشان به استفاده از کتابخانه های عمومی استان، اظهار کرد: متاسفانه با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا تا زمان آبی شدن وضعیت کرونایی استان، اجازه خدمات دهی کتابخانه ها به صورت حضوری وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت نارنجی استان به لحاظ شیوع کرونا در حال حاضر، گفت: تا حصول وضعیت آبی، سالن های مطالعه کتابخانه های استان تعطیل است و خدمات دهی نخواهیم داشت هرچند که نیروها و پرسنل کتابخانه ها غیرفعال نیستند و فعالیت های خود را در فضای کتابخانه و به صورت آنلاین انجام می دهند.

مدیر کل نهاد کتابخانه های استان با بیان این که شرایط کرونا بر فعالیت کتابخانه ها و عضوگیری ها تاثیر سوء زیادی داشته است، گفت: در حال حاضر تنها وی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره ی VIP بزرگترین کتابخانه یزد به دانش آموزان/تعطیلی سالن ها تا شرایط آبی

اجاره ی VIP بزرگترین کتابخانه یزد به دانش آموزان/تعطیلی سالن ها تا شرایط آبی