مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-15بين الملل

هشدار دو سازمان امنیتی: عوامل خودسر بزرگترین تهدید تروریستی در آمریکا هستند


دو سازمان امنیتی آمریکایی شامل اف.

بی.

آی و وزارت امنیت داخلی این کشور در یک گزارش مشترک هشدار دادند به دنبال روند افزایش پایدار موارد افراطگری داخلی، - دو سازمان امنیتی آمریکایی شامل اف.

بی.

آی و وزارت امنیت داخلی این کشور در یک گزارش مشترک هشدار دادند به دنبال روند افزایش پایدار موارد افراطگری داخلی، عوامل خودسر در بردارنده بزرگترین تهدید تروریستی در آمریکا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، این دو سازمان در گزارششان نوشتند: بزرگترین تهدید تروریستی که ما امروز در قبال کشور با آن مواجهیم از سمت حمله کننده های خودسر به افراط کشیده شده در فضای مجازی(گرگ های تنها) است که به دنبال حمله به اهداف نرم با سلاحهایی که دسترسی به آنها آسان است، هستند.

بسیاری از این افراطگران خشونت طلب انگیزه و الهام از سمت ترکیبی از اهداف اجتماعی-سیاسی و شکایت های شخصی از اهدافشان پیدا کرده اند.

این گزارش کمی بعد از آن منتشر شد که وزارت امنیت داخلی آمریکا در یک بولتن هشدار داد کاستن از محدودیتهای مربوط به مقابله با همه گیری کووید 19 می تواند فرصتهای جدید برای افراطگران داخلی به منظور اجرای حملات داده در حالی که شکایتها درباره واکسن و تظاهرات مربوط به عدالت اجتماعی به انگیزه های ایدئولوژیکی افراطگران خشونت طلب دامن زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دو سازمان امنیتی: عوامل خودسر بزرگترین تهدید تروریستی در آمریکا هستند

هشدار دو سازمان امنیتی: عوامل خودسر بزرگترین تهدید تروریستی در آمریکا هستند