مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-15ورزشي

مرثیه ای برای آذری جهرمی - فرهاد مجیدی/ «اخلاق» گُم نشود!


اگر بگوییم پس از شهرآورد 95 پایتخت از هیچ چیز به اندازه توییت یک وزیر و اظهارات کم سابقه یک سرمربی، شگفت زده نشدیم و فضای تلخ و ناراحت کننده ای را به دلیل تقابل به وجود آمده شاهد نبودیم، - اگر بگوییم پس از شهرآورد 95 پایتخت از هیچ چیز به اندازه توییت یک وزیر و اظهارات کم سابقه یک سرمربی، شگفت زده نشدیم و فضای تلخ و ناراحت کننده ای را به دلیل تقابل به وجود آمده شاهد نبودیم، به طور حتم خود را فریب داده ایم.

براستی چرا چنین اتفاقی افتاد و با این معضل جه باید کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال این بار با تقابل عجیب و حاشیه سازی همراه بود که یک سمت آن آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سوی دیگر آن فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال بود، چرا که این دو نوشتار و گفتاری داشتند که در جای خود قابل نقد است و بسته به شدت موضوع رخداده باید با تذکر و حتی برخورد همراه شود.

برای یک وزیر، یک هوادار تابوشکن ! آذری جهرمی پیش از این دیدار، پرسپولیسی بودن خود را در مقاطع زمانی مختلف نشان داده و بعضا بیان هم کرده بود.

وی به صورت صریح پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در صفحه شخصی اش، نوشت: خدا قوت به بازیکنان پرسپولیس و تیم فنی و مدیریتی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرثیه ای برای آذری جهرمی - فرهاد مجیدی/ «اخلاق» گُم نشود!

مرثیه ای برای آذری جهرمی - فرهاد مجیدی/ «اخلاق» گُم نشود!