مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-15حوادث

دستگیری فیشینگ کاران حرفه ای سایت دیوار در زنجان


کلاهبرداران حرفه ای سایت دیوار که با ارسال لینک های جعلی به صورت پیامک به افراد، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب  قربانیان می کردند، - ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: کلاهبرداران حرفه ای سایت دیوار که با ارسال لینک های جعلی به صورت پیامک به افراد، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب  قربانیان می کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای فیشینگ از سایت دیوار، اظهار کرد: برابر شکایت یکی از شهروندان زنجانی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی، سه نفر متهم به هویت های معلوم در یکی از استان های همجوار مورد شناسایی قرار گرفتند و با هماهنگی مقام قضایی ، طی یک عملیات غافل گیرانه دستگیر شدند و ابزارهای دخیل در ارتکاب جرم، توقیف و به پلیس فتا تحویل داده شد.

این مسئول در رابطه با اعتراف های فیشینگ کاران، تصریح کرد: در بازجویی های اولیه، متهمان منکر بزه ارتکابی شدند ولی پس از روبه رو شدن با مستندات، ضمن اعتراف به جرم خودشان، بیان کردند که با مراجعه به سایت های واسطه گر نظیر دیوار و شیپور و با برداشتن شماره تلفن افراد، پیامکی حاوی لینک جعلی به کاربران ارسال کرده و با کشاندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فیشینگ کاران حرفه ای سایت دیوار در زنجان

دستگیری فیشینگ کاران حرفه ای سایت دیوار در زنجان